თავის უფალი

 

ხშირად ვუსვამ ჩემს თავს შეკითხვას, თუ ვინ ვარ მე და ვინ არიან ადამიანები… დილით მზის კაშკაშა სხვიები ანათებენ ჩემს ოთახს, ხან რაც ანათებენ,მზე მიხარია… გავხედავ ღუბლებს და მინდა ფრთები მქონდეს, რომ შორს გავფრინდე… ხანდახან ვგიჟობ… ვემორჩილები სურვილს, ვნებას, ოცნებას, ქარს… ვუყურებ ღრუბლებს და ვოცნებობ, ვიფიქრებ სურვილებს… ხან ისიც კი არ ვიცი გიჟი ვარ თუ ნორმალური… ხან ყვირილი მინდება, ხანაც ცეკვა… ხან ზღვას ველაპარაკები, ჩემს მეგობარს… საკვრიველია არა?! ზღვა ჩემი მეგობარია… მე და ზღვა ხშირად ვსაუბრობთ, მიყვება თავის ამბებს და მეც ვუზაირებ ჩემს დარდებს, ჩემი სულის ფიქრებს… ხან სრულიად უცნობ ადამიანებს ვესაუბრები, ხანაც ქარს ვუჩურჩულებ… კაშკაშა მზე, რომ ამოვა, ცაზე ლამაზი ღრუბლები იხატება… გინახავთ ღრუბლების სამყარო?! ბამბიქულა, ლამაზი ღრუბლები… ჰამბურგი-პრაღის თვითმფრინავი აიჭრება, აპობს ჰაერს და ეშვებით ლამაზი ღრუბლების სამყაროში, აქ ღრუბლების მთელი ზღვაა, ქვევით მოსჩანს ელბა, გველივით დაკლაკნილა… ღრუბლებს მზე გადმყურებს, დიდი ოქროსფერი დისკო… ჩვენ ღრუბლების სამეფოს დავყურებთ ზევიდან და ჩერდება წამი… გაიყინა მეხსიერებაში… და.რჩება მოგნებაში ყველაფერი… მაგრამ დრო ჩემს მოგონებებსაც არ დაინდობს, რამეთუ მე არასოდეს არ დამინდობს… არაფერს ინდობს დრო, არც პირამიდებს… არც მე და არც შენ არ დაგინდობს…

მე ვინ ვარ? მე ვარ ადამიანი რომელიც წამით ცხოვრობს, აი იმ წამებით დრო და დრო რომ ვაგროვებ…. მე უკვე საათები მაქვს, ალბათ შენც… ან შეიძლება არც გაქვს და მხოლოდ რამოდენიმე წუთი ან წამი…
დრო ხანმოკლეა, იმისთვის რომ არარსებულ ბორკილებში ჩავსა შენი თავი, იმისთვის რომ არ იფიქრო, იმისთვის რომ არ გაბედო, არ შეცვალო, არ ეცადო მაინც… ირეალურია თუ რეალური შენი ბორკილები, უნდა ეცადო და გაათავისუფლო შენი თავი…
თავისუფლება ყველაზე ტკბილია ამ ქვეყნად… მე ასე მგონია…
მე ვარ თავის უფალი… მონობას დროის შეჩერება მირჩევნია, აღარც წამებს და საათებს დავაგროვებ… მორალმა თავისუფლბა არ უნდა დაგირღვიოს, თუ ადამიანის ნაშიერი გირღვევს, უნდა ეცადო და გახდე თავისუფალი… დრო აღარ არის მორალისთვის… დრო არ დაგინდობს თუ არ ეცადე და არ გათავისუფლდი…
ეს არის ჩემი პირველი პოსტი ამ საიტზე…
და თქვენ კითხულობთ თავის უფალი გოგონას ბლოგს, მე მივდევ ჩემს ფიქრებს, ჩემს ოცნებებს, ჩემს ქარს და დაე გამკიცხონ იმათ, ვისაც არ მოვწონვარ…
მე მაინც ყოველთვის ვიქნები თავის უფალი და მაინც ყოველთვის ვეჩურჩულები ზღვას…

შემდეგი ჩანაწერი
დატოვე კომენტარი

21 Comments

  1. უფალი თავის უფალი
    თუ გინდა იყო თავისუფალი, იყავი
    შენი თავის უფალი.
    თუ გინდა იყო თავისუფალი, იყავი
    შენი თავის უფალი.
    თუ გინდა იყო თავისუფალი, იყავი
    შენი თავის უფალი, თუ გინდა იყო
    უფალი იყავი თავის უფალი, იყავი
    თავის უფალი თუ გინდა იყო
    უფალი, იყავი თავის უფალი,
    უფალი თავის უფალი, უფალი
    თავის უფალი…

    პასუხი
  2. kargia, me momwons, me ase agviqvam yvelafer, da tavs am nacrisfer sazogadoebashi gamorcheulad vgrdznob.
    kargia tu cudi? es ver gavige, magram me ar shemidzlia sheverio mat da gavxde matsavit fariseveli da fsevdo wmindani…

    high heels

    პასუხი
  3. კვენტინ ტარანტინო

     /  დეკემბერი 20, 2011

    თავისუფლება არ არის კარგი როცა მარტო ორნი ხართ :(

    პასუხი
  4. მორალმა თავისუფლბა არ უნდა დაგირღვიოს, თუ ადამიანის ნაშიერი გირღვევს, უნდა ეცადო და გახდე თავისუფალი…
    100 %–ით გეთანხმები : )

    პასუხი
  5. me ki dzalian meuasebi..ai dzalian…chkviani da lamazi xar…grma da romantiulic…

    პასუხი
  6. isini tavidan arafrad gagdeben, shemdeg dagcinian bolos gebrzvian

    პასუხი
  7. I’m just free :** fuuck yeaaa (rockk)))

    პასუხი
  8. Feel free to be Free;; fuck yea

    პასუხი
  9. da chemi sayvareli frazaa “Free as MustanG ♥!♥!♥!” Wooo HOoooooo

    პასუხი
  10. მე არ მომეწონა

    პასუხი
  11. ნინა შენი პოსტის კითხვა რომ დავიწყე სიცილი ამივარდა რადგან ხუთი წლის წინ ზუსტად ასეთ თემაზე მქონდა პოსტი ზუსტად ასეთი დასაწყისით :D

    პასუხი
  12. “მორალმა არ უნდა დაგირღვისო თავისუფლება”, ამაში ქართველი გოგონები გულისხმობენ საქართველოში დამკვიდრებულ მორალურ ჩარჩოებს და ამავდროულად აღიარებენ დასავლეთში აღიარებულ მორალურ ჩარჩოებს, მაგალითად თუ ქალს ყავს ქმარი ან ბოიფრენდი და “აძლევს” ხოლმე სხვას, იმას ჩვენი თანამედროვე გოგონებიც თვლიან ბოზად (და როგორც ვხვდები თქვენც). ხოდა რატომ? ან სულ უარი თქვით ყველანაირ მორალზე და ვიცხოვროთ ინსტინქტებით ან მაშინ აღიარეთ რომ მორალი და შესღუდვები აუცილებელია.

    პასუხი
  13. დამავიწყდა მეთქვა, რომ მორალი ზუსტად თავისუფლების შეზღუდვა მგონია, თავისი შინაარსით.

    პასუხი

გააკეთე კომენტარი

17maisitbilisi.wordpress.com/

17 მაისი | May 17

Interior Design - My bigget passion

Just another WordPress.com site

დაიჭირე წამი

"ცხოვრება ხანმოკლეა. დაარღვიეთ წესები, აპატიეთ სწრაფად, აკოცეთ ნელა, გიყვარდეთ გულწრფელად, იცინეთ მთელი გულით და არასდროს ინანოთ არაფერი, რამაც გაგაღიმათ",- მარკ ტვენი

გაძლიერდი და შეცვალე

მშობლები, რომლებსაც გვერიდება და გვრცხვენია ჩვენი შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე შვილის უფლებების დაცვა და მათთვის ბრძოლა, თავად ვარღვევთ ჩვენი შვილის უფლებებს ჩვენი პასიურობით

Double Illusion

Welcome To Merabino's Mind

Thought Catalog

Thought Catalog is a digital youth culture magazine dedicated to your stories and ideas.

ყველაფერი ღორობაზე

ქართული და არაქართული ღორობის არქივი

fashionmothers say:

ფეშენმაზერების დღიური - ღაღადი მოდაზე!

დეპრესია

- ` Bullshit.. because the world is full of it ))))

gvelesianidudda

A great WordPress.com site

სულელური თეორიის 9 წუთი

P.S გახსოვდეს ვინ ხარ.

Metro

Metro.co.uk: News, Sport, Showbiz, Celebrities from Metro

JamesMSama.com

Bringing dignity and integrity back to dating & relationships.

Online magazine - What I See

All what I see and find important

ვეინუ

''ქალდაკება შუა მუზეუმში''

ფეხბურთისფანები

საუკეთესო საფეხბურთო ბლოგი

SGH creative

The ugly truth by SGH

ანნას ბლოგი

ჩემეული

+18

შიშველი ბლოგი

Mariefille's Blog

ყველასთვის საინტერესო ბლოგი ცოტ-ცოტა ყველაფერზე :)

info mania news

შემოდი საქართველოში ყველაზე წარმატებულ და მხიარულ ბლოგზე. გახდი ჩვენი მკითხველი და გაუზიარეთ ის თქვენს მეგობრებს!

სოციოლოგის დღიურები

სოფლის სოციოლოგთა კლუბი

Gogonebi's Blog

Just another WordPress.com site

Dark Moonlight

empty room

ანონიმური

ყველაფერი-არაფერი (კერძოდ ანტონიმებზე)

geword.wordpress.com/

სოციალური ბლოგი

dulsinia

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Anwords

ჩემი ეზო

მათიუშის ბლოგი

Ⓐ Fuck copyrights, information for everyone

bashiachuki

This WordPress.com site is the bee's knees

Gijmaj-Press

ბლოგზე განთავსებული მასალები ავტორის საკუთრებაა და ნებისმიერი პოსტის დაკოპირება აკრძალულია ნებართვის გარეშე!

