ჩემი დაბადებისდღე

მალე ჩემი დაბადების დღე მოდის. ვიცი ბლოგზე არასაინტერესოა პირადული ჩანაწერები, რომ გავაკეთო. მაგრამ სხვაგან არსად მეწერება სამწუხაროდ.
ძალიან არ მიყვარს ჩემი დაბადებისდღე, არვიცი კიდე არსებობენ ადამიანები, რომლებთაც არ უყვართ მათი დაბადებისდღე? ამა სრამდენიმე მიზეზი აქვს, ჩემი არჩევანი რომ ყოფილიყო საერთოდ არ დავიბადებოდი. ალბათ იმიტომ რომ ბევრი ნაგვის ნახვა მოვასწარი 22 წლის მანზილზე. (22 წლის ვხდები.)
ჩემი ერთადერთი ბედნიერი დაბადებისდღე იყო, როცა ჩემმა დამ შოკოლადის ტორტი მიყიდია. საერთოდ ჩემი და ერთადერთი ადამიანია, ვინც ლამაზი გახადა ჩემი რამდენიმე ახალი წელი. პატარა როცა ვიყავი, თვითონაც პატარა იყო, მართალია ჩემზე 5 წლით დიდი, მაგრამ მაინც და თოვლის ბაბუის სახელით მიკეთებდა საჩუქრებს. 16 წლის, რომ გავხდი ლონდონში ჩემს დასთან ვიყავი და როგორც უკვე ვთქვი შოკოლადის ტორტი მიყიდა, ისეთი როგორიც მე მიყვარს შოკოლადის ბისკვიტით, შოკოლადის კრემით და ბევრი შოკოლადებით. ასევე მაჩუქა დონა კარანის სუნამო ვაშლის არომატით, რომელიც ძალიან მომწონდა მაშინ და ახლაც, ყავისფერი ვილვეტის პიჯაკი,  რომელიც რამდენიმე წელი ვატარე სანამ არ გავცვითე და ისეთ დღეში არ იყო, როცა სირცხვილი იყო იმით გასვლა და რაღაცა ფერადი შესახურებლები მიყიდა და ძალიან ვიხალისეთ იმითი. მეტი არასოდეს არ მქონია ბედნიერი დაბადებისდღე.
გადა ამისა იმიტომ არ მიხარია, რომ ადამიანებს ვინც გიყვარს ყოველთვის ავიწყდებათ მოგილოცონ შენთვის ძვირფასი დღე. მეც მავიწყდება, მე ალბათ ყველაზე ხშირად, მაგრამ მაინც გულს გტკენს ვიღაცა ძალიან რომ გიყვარს და არ გილოცავს. და ყოველ წელს დაბადებისდის დროს ისეც ცუდი პერიოდი იყო ჩემს ცხოვრებაში, ბუნდოვანი მომავლით. ამიტომაც კიდე უფრო არ მიხაროდა.
ერთადერთი ადამიანი ვისაც არ ავიწყდება და ყველაზე პირველი მილოცავს დაბადებისდღეს ჩემი პირველი სიყვარული პავლეა. ამ ადამაინს ჯერ არასოდეს დავიწყებია ჩემი დაბადებისდღე და არც მე არ მავიწყდება, რომ 3 დეკემებერს დაიბადა.
იმედი მაქვს წელს ოდნავ სულ ოდნავ მაინც არ შემზიზღდება ეს დღე. სტრესებსი ვარ, იმიტომ რომ 365 დღეში ჩემი ყველაზე საძულველი დღე მოდის და ოფიციალურადაც ერთი წლოთ ვბერდები.
სულ ეს იყო.

შემდეგი ჩანაწერი
დატოვე კომენტარი

14 Comments

  1. ბაჩო

     /  აგვისტო 6, 2012

    ნინა, გენაცვალე :)
    ცოტა უფრო პოზიტიურად შეხედე :)
    გავა 15-20 წელი და მერე იტყვი ახალგაზრდა ვარო :) და უცებ მიხვდები, რომ მთელი ახალგაზრდობა წინ გქონდა 22 წლის ასაკში :)

    ზუსტად არ ვიცი როდის არის დაბადების დღე, მაგრამ ეხლა გილოცავ :*
    საუკეთესო სურვილებით

    პ.ს. მისამართი რომ ვიცოდე სად ხარ შოკოლადის ტორტსაც მოვაყოლებდი :)

    პასუხი
  2. მე მიყვარს ჩემი დაბადების დღე, სულ რო არაფერი მოხდეს და ჩვეულებრივი დღე იყოს მაინც ძალიან მიყვარს :) ერთი სული მაქვს როდის მოვა ხოლმე :)

    პასუხი
  3. მეც ვერ ვიტან მეზიზრება ჩემი დაბადების დღე, არ მესმის რატო უნდა არნისნო საერთოდ, მარტო მშვიდად მიყვარს მაგ დღის გადატანა, ყოველგვარი ხმაურის გარეშე…

    ისე დაგეწერა როდის გაქვს დაბადების დღე მოგილოცავდით და არ დაგვავიწყდებოდი…
    მაგრამ ახლა მოგილოცავ, მოდი ტრადიციული ვიქნები და ჯანმრთელობაას,(უკეთესი რა უნდა უსურვო ადამიანს არ ვიცი) ბედნიერებას,(ეს უმნისვნელოვანესი დეტალია) და წამმატებებს გისურვებ ცხოვრებაში(მართალია ესეც ბედნიერებას ახლავს, მაგრამ აქ უკვე კარიერა და სხვა დეტალები იგულისხმება)

    პ.ს მომწონს შენი ბლოგი ხსირი მკიტხველი ვარ, სულ ვკითხულობდი მერე რარაც პერიოდი რო არ გამოცნდა პოსტები აღარ შემოვსულვარ, ახლა კი გამიხარდა ერთად ამდენი პოსტი, რომ დამხვდა… წარმატებები, წარმატებები და კიდევ ერთხელ წარმატებები.

    პასუხი
  4. 23 წუთია 24-ს გავხდი. უაზრო დღეა

    პასუხი
  5. ნუთუ ეს ბლოგი ქართველის შექმნილია? :))) წარმატებებს გისურვებთ, საგანმანათლებლო თემებში განსაკუთრებით:))

    პასუხი
  6. nina me ki zustad vici rodis gaqvs dabadebis dgeee…..da arasdros ar maviwydeba,yoveltvis maxsovxar da mexsomebi….miyvarxar da warmatabebs gisurveb cxovrebashiiii dzaan menatrebi!

    პასუხი
  7. arvici chemi azri vimes ratom unda ainteresebdes, magram ravici mainc davwer. :) rom chemi azrit dabadebis dge mxolod ertia mashin roca daibade yoveli shemdegi dge ki arafrit ar gannsxvavdeba ertmanetisgan, da arc wlebis datvlaa sachiro, da saertod ratom gviyvars yvelafris gartuleba, ra sachiroa es yvelaferi. netav odesme yvela saati ertdroulad gafuchdes da yvelas ertdroulad daaviwydes tarigi…….

    პასუხი
    • რეალისტი :)

       /  მარტი 11, 2014

      უბრალოდ, ყველანაირი ათვლა მეტი კონტროლის შეგრძნებას ქმნის :) მეტი ისეთი მიზეზი არ აქ.

      პასუხი
  8. gtxovt ra rame daeweret kuliniguze tu sheizleba ogont dawvrilebit

    პასუხი
  9. პიტალო ყლე კომენტარის ავტორი

     /  ივნისი 10, 2014

    აქ მეწერა ცუდი კომენტარი.
    ბოდიშს ვუხდი ბლოგის ავტორს. ყლე ვარ.

    პასუხი
  10. პიტალო ყლე კომენტარის ავტორი

     /  ივნისი 10, 2014

    აქ მეწერა ცუდი კომენტარი.
    ბოდიშს ვუხდი ბლოგის ავტორს. ყლე ვარ.

    პასუხი
  11. გაივლის წლწბი და მერე მიხვდები შენს შეცდომას… რატომ არ აფასებდი ახალგაზრდობას… ეს ხომ შენი ცხოვრებაა, ყველაფრისმიუხედავად, ამ სამყაროს დადებითი მხრიდან უნდა შეხედო. სანამ არ ჩასწვდები ცხოვრების აზრს, მანამდე ვერაფერს ვერ გაანალიზებ და უნდა გახსოვდეს, რომ შენ ხარ ადამიანი!!! <3

    პასუხი

გააკეთე კომენტარი

17maisitbilisi.wordpress.com/

17 მაისი | May 17

Interior Design - My bigget passion

Just another WordPress.com site

დაიჭირე წამი

"ცხოვრება ხანმოკლეა. დაარღვიეთ წესები, აპატიეთ სწრაფად, აკოცეთ ნელა, გიყვარდეთ გულწრფელად, იცინეთ მთელი გულით და არასდროს ინანოთ არაფერი, რამაც გაგაღიმათ",- მარკ ტვენი

გაძლიერდი და შეცვალე

მშობლები, რომლებსაც გვერიდება და გვრცხვენია ჩვენი შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე შვილის უფლებების დაცვა და მათთვის ბრძოლა, თავად ვარღვევთ ჩვენი შვილის უფლებებს ჩვენი პასიურობით

Double Illusion

Welcome To Merabino's Mind

Thought Catalog

Thought Catalog is a digital youth culture magazine dedicated to your stories and ideas.

ყველაფერი ღორობაზე

ქართული და არაქართული ღორობის არქივი

fashionmothers say:

ფეშენმაზერების დღიური - ღაღადი მოდაზე!

დეპრესია

- ` Bullshit.. because the world is full of it ))))

gvelesianidudda

A great WordPress.com site

სულელური თეორიის 9 წუთი

P.S გახსოვდეს ვინ ხარ.

Metro

Metro.co.uk: News, Sport, Showbiz, Celebrities from Metro

JamesMSama.com

Bringing dignity and integrity back to dating & relationships.

Online magazine - What I See

All what I see and find important

ვეინუ

''ქალდაკება შუა მუზეუმში''

ფეხბურთისფანები

საუკეთესო საფეხბურთო ბლოგი

SGH creative

The ugly truth by SGH

ანნას ბლოგი

ჩემეული

+18

შიშველი ბლოგი

Mariefille's Blog

ყველასთვის საინტერესო ბლოგი ცოტ-ცოტა ყველაფერზე :)

info mania news

შემოდი საქართველოში ყველაზე წარმატებულ და მხიარულ ბლოგზე. გახდი ჩვენი მკითხველი და გაუზიარეთ ის თქვენს მეგობრებს!

სოციოლოგის დღიურები

სოფლის სოციოლოგთა კლუბი

Gogonebi's Blog

Just another WordPress.com site

Dark Moonlight

empty room

ანონიმური

ყველაფერი-არაფერი (კერძოდ ანტონიმებზე)

geword.wordpress.com/

სოციალური ბლოგი

dulsinia

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Anwords

ჩემი ეზო

მათიუშის ბლოგი

Ⓐ Fuck copyrights, information for everyone

bashiachuki

This WordPress.com site is the bee's knees

Gijmaj-Press

ბლოგზე განთავსებული მასალები ავტორის საკუთრებაა და ნებისმიერი პოსტის დაკოპირება აკრძალულია ნებართვის გარეშე!

